onsdag 3 oktober 2012

THE PINK BRACELET



The Pink Bracelet 
runda pärlor av rosenkvarts (4 mm ø)
hjärta av silver (6 mm) silver (925)
karbinlås silver (925)
300 sek

Jag satte mig med mina små, små runda rosa rosenkvartspärlor, trädde dem på en ljuvligt rosa pärlsilkestråd och tillsammans med ett typiskt little.u hjärta (6 mm) blev det ett armband - the Pink Bracelet. Rosenkvarts sägs ha egenskapen att den hjälper oss att ge kärlek till oss själva, öppnar upp våra hjärtan. Lär oss att bli mer förlåtande. Och befrämjar harmoni & balans. Det behöver vi alla.

Kanske kan vi tillsammans hjälpas åt?! Du köper ett av mina rosa armband - och jag skänker 10 sek per sålt armband till cancerfonden. Låter inte det som en bra idé? Jag menar, på köpet så får du ett, eller flera, vackra armband - handgjorda little.u armband - runt din handled. Och tillsammans hjälper vi till.

+


Skulle du vilja beställa ett/flera armband så emailar ni mig på ulrika.burell@telia.com
Eftersom varje armband tillverkas efter beställning så ber jag dig skicka med önskad längd på armbandet. Det kan därför vara bra att mäta sin handled och/eller ett armband som man trivs med. 

NU HJÄLPS VI ÅT! 
THINK PINK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar